Можливість обміну або повернення товару протягом 14 днів після покупки передбачена “Законом про захист прав споживачів”. Датою покупки вважається дата відвантаження, яка є датою виписки гарантійного талона.
Переконайтеся, що:
- товар зберігає свій первісний зовнішній вигляд, відсутні фізичні пошкодження, немає сколів, тріщин тощо;
- гарантійна штрих код наклейка не порушена;
- збережена повна комплектність товару;
- збережений гарантійний талон.
Якщо пристрій, який ви повертаєте або обмінюєте, не працює, наш сервісний центр повинен його оглянути та зробити висновок про те, що пристрій не тонув, не падав і т.д., тобто висновок про те, що умови експлуатації не порушені. Це, як правило, займає від 30 хвилин до 3 робочих днів.
У разі, якщо було прийнято рішення про повернення пристрою, грошові кошти повертаються покупцю протягом 3 робочих днів з моменту прийняття цього рішення покупцем та продавцем.
Товар необхідно відправити “Новою Поштою”. У цьому випадку витрати за пересилку товару в обидва боки оплачує покупець.
Якщо у вас виникли питання щодо гарантійного обслуговування, повернення або обміну товару, будь ласка, зв’яжіться з нами:
Графік роботи: понеділок - п’ятниця з 10:00 до 18:00, субота з 10:00 до 15:00.