Монітор 23.8" Dell UltraSharp U2417H   5200 грн ➜

Гарантія


На які товари можлива гарантія ?

На всі товари в нашому магазині надається гарантія, гарантія надається на строк 14 днів і може бути продовжена до 6 місяців.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон (штрих-код наклейка на товарі).

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає штрих-код наклейка на товарі, будь ласка, збережіть наклейку протягом всього терміну експлуатації.

Срок ремонта визначається авторизованим СЦ.

Я можу повернути товр ?

Так, ви можете повернути товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не працює

МИ не повертаємо товар: якщо не підійшов за кольором або не підходять косметичні дефекти на товарі.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності штрих-коду наклейки на товар.

Зверніть увагу, що  для повернення не приймаються товари, на яких відсутня штрих-код наклейка.

Сервісний центр може відмовитися від гарантійного ремонту:

  • порушення правил зберігання,
  • є механічними чи іншими пошкодженнями, які виникли внаслідок умисних або невідповідних дій покупця або третіх осіб,
  • порушення правил використання,
  • несанкціонованого розкриття,
  • відновлення або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару,
  • зміни конструкції або схем товару,
  • відсутня на товарі штрих код наклейка.

Можливість обміну або повернення товару протягом 14 днів після покупки передбачена “Законом про захист прав споживачів”. Датою покупки вважається дата відвантаження, яка є датою виписки гарантійного талона.

Переконайтеся, що:

  • товар зберігає свій первісний зовнішній вигляд, відсутні фізичні пошкодження, немає сколів, тріщин тощо;
  • гарантійна  штрих код наклейка не порушена;
  • збережена повна комплектність товару;
  • збережений гарантійний талон.

Якщо пристрій, який ви повертаєте або обмінюєте, не працює, наш сервісний центр повинен його оглянути та зробити висновок про те, що пристрій не тонув, не падав і т.д., тобто висновок про те, що умови експлуатації не порушені. Це, як правило, займає від 30 хвилин до 3 робочих днів.

У разі, якщо було прийнято рішення про повернення пристрою, грошові кошти повертаються покупцю протягом 3 робочих днів з моменту прийняття цього рішення покупцем та продавцем.

Товар необхідно відправити “Новою Поштою”. У цьому випадку витрати за пересилку товару в обидва боки оплачує покупець.

Якщо у вас виникли питання щодо гарантійного обслуговування, повернення або обміну товару, будь ласка, зв’яжіться з нами:

Графік роботи: понеділок - п’ятниця з 10:00 до 18:00, субота з 10:00 до 15:00.